Thursday, September 29, 2011

Bukan rezeki aku lagi...

aku baru je dapat berita dari member aku yang bekerja kat company yang aku interview last 2 weeks...dia kata kemungkinan aku tak berjaya dalam interview tu...agak frust pun ada sebab aku betul2 mengharap aku dapat...tapi nak buat mcm mana...Tuhan belum izin kan aku untuk kerja kat situ...semuanya sudah tertulis...aku dah buat yang terbaik (pada hemat aku la)

Aku percaya ada hikmah disebaliknya yang aku belum tahu...aku kena hilangkan rasa kecewa aku ni...takut membawa kepada rasa tak dapat terima takdir Allah s.w.t...nauzubillah

Aku baru merancang dengan member aku untuk buat business jual buku online...aku tengah berbincang mengenai susun atur web dan the best price yang kita boleh dapat dari pembekal..ini supaya aku dapat jual dengan harga yang berpatutan dan sekaligus menggalakkan budaya membaca di kalangan rakyat malaysia :)

semoga kawan2 aku kat blog ini boleh sokong business yang aku bakal jalankan ini :)

7 comments:

  1. Bagusnye.. :)

    ada rezeki yg lebih baik kt tmpt lain..

    ReplyDelete
  2. tak pe..
    mungkin ada rezeki lain yg lebih baik

    ReplyDelete
  3. sabar yer..ada hikmah di sebalik semuanya tu

    Wah bisness buku...bagus tu..puteri sokong :)

    ReplyDelete
  4. bagus wt bisnes buku online..memudahkan pembaca utk membelinya..kak long sokong juga (^_^) kak long ni pun ulat buku,mn tau ada buku yg kak long akan beli nnti

    ReplyDelete
  5. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete