Friday, November 5, 2010

Terima Kasih Mr. NuFF

Salam semua,
Entri aku kali ni berkenaan dengan BE, Terlebih dulu aku nak ucapkan terima kasih pada team Nuffnang and pihak yang telah memilih blog aku untuk diletakkan iklan diaorg. Dalam kekalutan aku menyelesaikan isu-isu yang hadir dalam hidup aku ni..masih ada secebis sinar kegembiraan yang dihulurkan oleh pihak Nuffnang and pengiklan pada aku...ini latest BE yang aku dapat...


Terima kasih ini aku panjangkan kepada pihak Sunway Velocity, AirAsia, Celcom, Pizza Hut, Nokia dan DiGi...Semoga syarikat kamu semua akan bertambah maju dan berdaya saing :)

7 comments:

  1. disebalik kesusahan ada kesenangan...pd Allah kita panjatkn kesyukuran.....tahniah dpt BE....bnyk plak tue...

    ReplyDelete
  2. azhar : betul...Semoga kita dalam rahmatNya dan dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  3. kemah2..hehe truskan blogging!..rezeki tu..alhamdulillah..=)

    ReplyDelete
  4. wah..apatu buffered earning???

    ReplyDelete
  5. BE anastasyea pun dah tinggal satu. Tu pun tak berjalan². Mungkin semput kot sbb dah hujung tahun =)

    ReplyDelete