Monday, September 20, 2010

Masa untuk bertolak..

Salam semua..dalam kesibukkan aku mengemas barang sempat lagi aku 'mencuri' masa untuk update blog aku ni hehehe..sebentar lagi aku dah nak bertolak ke kl..rasa mcm  baru je balik kampung..dah nak kena balik dah..apa nak buat..thats y kena cari duit byk2 so nanti leh duk kampung lama2 hehehe...

Masa aku dalam perjalanan ke kl nanti rajin2 la korang datang ke blog aku ni..click apa yg patut :) kalau nak lagi best bagi la comment sepatah dua..InsyaAllah..kalau panjang umur aku..aku balas nanti...

Kay la..kang mengamuk pulak adik aku..lama nak menunggu aku bersiap..so happy blogwalking and have a nice day :)

jumpa korang bila aku sampai kl nanti :)

6 comments:

  1. hehe... sempat lagi tu :)
    saya doakan awak tiba kl dengan selamat... :)

    ReplyDelete
  2. Sue : Terima kasih sue..have a nice day :)

    ReplyDelete
  3. sharifuddin N shakina : Terima kasih sahabat :)

    ReplyDelete